• Посилання скопійовано

З 15 листопада діє порядок взаємодії інфосистем ДПС та Держфінмоніторингу щодо даних про доходи фізосіб

Мінфін затвердив Порядок електронної взаємодії інформаційних систем ДПСУ та Держфінмоніторингу щодо надання інформації про доходи фізосіб, необхідної для запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Він почав діяти з 15 листопада

З 15 листопада діє порядок взаємодії інфосистем ДПС та Держфінмоніторингу щодо даних про доходи фізосіб

Мінфін наказом від 31.08.2023 №469 (зареєстровано в Мін'юсті 14.09.2023 за №1619/40675) затвердив Порядок електронної взаємодії інформаційних систем Державної податкової служби України та Державної служби фінансового моніторингу України щодо надання інформації про доходи фізичних осіб, необхідної для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. Згодом його ще підкориговано наказом Мінфіну від 21.09.2023  №512.

У Порядку прописано, що Держфінмоніторинг у разі необхідності формує та подає до ДПС в електронній формі запити на отримання інформації про:

  • джерела та суми доходів, нарахованих/виплачених фізичній особі, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, а також загальну суму річного доходу, задекларованого фізичною особою у податковій декларації про майновий стан і доходи;
  • суми доходу, нарахованого/виплаченого на користь фізичних осіб податковим агентом;
  • суми нарахованого/перерахованого податку на доходи фізичних осіб;
  • суми нарахованого/перерахованого військового збору.

ДПС забезпечує обробку запитів та надає відповіді на запити Держфінмоніторингу протягом трьох робочих днів з дня їх отримання.

Інформація з Державного реєстру не надається, якщо:

  • інформація про податкового агента та суму доходу, нарахованого / виплаченого на користь фізичних осіб податковим агентом, та/або суми доходів, отриманих самозайнятими особами, чи загальну суму річного доходу, задекларованого фізичною особою у податковій декларації про майновий стан і доходи, за визначений у запиті період у Державному реєстрі відсутня;
  • у запиті зазначено недійсний (помилковий) реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру або фізична особа за вказаними у запиті серією (за наявності) та номером паспорта чи прізвищем, власним іменем, по батькові (за наявності), датою народження та задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування), що зазначені у запиті, на обліку в Державному реєстрі не перебуває;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру закрито або фізичну особу за серією (за наявності) та номером паспорта, що зазначені у запиті, знято з обліку в Державному реєстрі;
  • не заповнено або некоректно заповнено поля, обов'язкові для заповнення;
  • реквізити, зазначені у запиті, зокрема реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру або серія (за наявності) та номер паспорта і прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності), не відповідають інформації, яка наявна в Державному реєстрі;
  • у запиті зазначено більше одного запису щодо однієї фізичної особи;
  • за даними, надісланими у запиті, неможливо однозначно ідентифікувати фізичну особу;
  • некоректно вказано період, за який запитується інформація;
  • некоректно заповнено поля про уповноважену особу, яка формує запит.

Накази наберуть чинності з дня офіційного опублікування. Їх опубліковано в "Офіційному віснику" від 15.11.2023. Тож вони почали діяти з 15 листопада.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024138
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 323
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 5556
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459