• Посилання скопійовано

Что делать, если госорган не отвечает на ваш запрос?

Советует руководящий партнер юридической фирмы «Справедливость» Дмитрий Зенкин: «Под обращением граждан, согласно ст. 3 закона Украины «Об обращениях граждан», следует понимать изложенные в письменной или устной форме предложения (замечания), заявления (ходатайства) и жалобы. При этом представители госорганов, в рамках своих полномочий обязаны объективно, всесторонне и своевременно проверять эти заявления или жалобы. И письменно сообщать гражданину о результатах их проверки и о принятом решении.

Обращения рассматриваются и решаются в срок не больше одного месяца со дня их поступления. А те, которые не требуют дополнительного изучения — безотлагательно, но не позднее пятнадцати дней со дня их получения. Если в месячный срок решить возбужденные в обращении вопросы невозможно, руководитель соответствующего органа или его заместитель устанавливают необходимый срок для его рассмотрения. Об этом соответственно сообщается лицу, которое подало обращение. При этом общий срок решения вопросов, возбужденных в обращении, не может превышать сорока пяти дней.

Надзор за соблюдением законодательства об обращениях граждан осуществляется Генеральным прокурором Украины и подчиненными ему прокурорами. При этом они имеют право привлекать нарушителей к ответственности, предусмотренной законом.

Таким образом, если на ваш запрос, какой-либо госорган не отвечает, то вы имеете право обратиться в прокуратуру, которая защищает ваши законные права, с прошением к возобновлению нарушенных прав. В связи с этим нарушителей, согласно ст. 24 указанного выше закона, привлекут к административной или уголовной ответственности, предусмотренной законодательством Украины».

Рубрику ведет Елена Куцая

Рубрика: Право і відповідальність/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»

  • Порядок банкрутства юридичної особи в Україні
    Основні етапи процедури банкрутства включають провадження у справі про банкрутство, розпорядження майном боржника, санація боржника, ліквідаційна процедура, продаж майна та закриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність)
    28.08.202561
  • Які звернення громадян не розглядаються: пояснення Держпраці
    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного й того ж громадянина з того самого питання, якщо перше вирішено по суті
    26.03.2025234
  • Механізми оскарження несправедливого рішення: розʼяснення від Мін’юсту
    На відміну від судового оскарження, яке часто займає тривалий час і передбачає сплату судового збору, адміністративне оскарження є більш економним і оперативним способом. Воно не вимагає від особи глибоких юридичних знань чи допомоги юриста
    12.03.202592
  • Примусове вилучення майна: які умови, особливості, компенсація?
    Примусове відчуження об’єктів права приватної власності може застосовуватися у виняткових випадках, з мотивів суспільної необхідності, згідно з законом. Важливо зазначити, що за таке майно передбачено компенсацію, що здійснюється попередньо чи після відчуження
    11.03.2025126
  • Увага: ДПС повідомляє про розсилку фейкових листів!
    Останніми днями зафіксована масова розсилка електронних листів нібито від імені терпідрозділів ДПСУ про необхідність зв’язатись з представником ДПС. Наголошується, що ДПС не вказує при листуванні особисті номери телефонів для зв’язку!
    29.01.20252 511