• Посилання скопійовано

Рада попередньо підтримала заборону на перехід грального бізнесу на єдиний податок

16 листопада ВРУ підтримала у першому читанні законопроєкт №8079. Ним пропонується заборонити перебування на спрощеній системі оподаткування госпуб’єктам, які здійснюють діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження), парі

Рада попередньо підтримала заборону на перехід грального бізнесу на єдиний податок

16 листопада ВРУ підтримала у першому читанні законопроєкт №8079 "Про внесення змін до підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України щодо заборони перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування". Про це повідомив один з його авторів Я. Железняк.

Ним пропонується повернути обмеження щодо заборони перебування на спрощеній системі оподаткування суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора).

Нагадаємо, що право переходу на сплату єдиного податку за ставкою 2% було надано таким СГ на час воєнного стану Законом №2192-IX.

Проте, як пояснили законотворці, можливість перейти на спрощену систему мала наслідком не лише прощення адміністрування, а й значне зменшення оподаткування.

За час дії цієї пільги станом на 31.08.2022 р на спрощену систему оподаткування перейшло 8 суб'єктів із цієї категорії. При цьому двоє з цих суб'єктів попри активне здійснення діяльності взагалі не сплачували у 2022 році єдиний податок, податок на прибуток, податок на майно в частині земельного податку та ПДВ.

Серед інших шести платників податків середня сплата у 2022 році податків (ПнП, ПДВ, податок на майно в частині земельного податку) до переходу на спрощену систему становила 200 тис. грн в день. Після переходу на спрощену систему сплата єдиного податку становить приблизно 23 тис. грн в день.

Загалом з 1 січня по 31 серпня 2022 року суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора) та які згодом перейшли на спрощену систему оподаткування було сплачено:

- податку на прибуток підприємств 174 млн грн;

- податку на додану вартість 0,3 млн грн;

- податку на майно в частині земельного податку – 0,1 млн грн.

Цими ж суб'єктами після переходу на спрощену систему оподаткування було сплачено лише 13,4 млн грн єдиного податку.

Тому автори законопроєкту вважають, що діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора), особливо в період війни, не повинна отримувати пільг чи якихось особливих умов.

У разі прийняття  у другому читанні цей Закон набере чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем опублікування Закону.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Спрощена система/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»