Керівництво Укрзалізниці прийняло рішення про запровадження в дослідну експлуатацію термінала самообслуговування для друкування проїзних документів, оформлених через Інтернет. Дослідний зразок спеціалізованого автомата планується встановити на станції Київ-Пасажирський. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
Застосування таких автоматів дозволить пасажирові, не звертаючись до залізничної каси, самостійно та швидко роздрукувати проїзний документ за наявним номером або через штрих-код замовлення, уникнувши черги к квиткових касах.
Послуга продажу квитків через всесвітню мережу набуває популярності серед пасажирів. За підсумками січня 2012 року через Інтернет було реалізовано 2,06% проїзних документів від загальної кількості квитків, проданих цього місяця. Таким чином, з моменту запровадження першого етапу сервісу (бронювання місць через всесвітню мережу) кількість пасажирів, які скористалися послугою, перевищило 1 млн.
«Для порівняння: на авіаційному транспорті через Інтернет оформляється 7 —10% квитків, — пояснила начальник управління нормативно-технологічного забезпечення інформаційних технологій пасажирських перевезень головного пасажирського управління Укрзалізниці Ніна Кострубіцька. — А головне — спостерігається позитивна тенденція. Якщо у 2009 році через Інтернет було продано лише 0,14% квитків від їх загальної кількості, то минулого року залізничники вийшли на показник 1,06%. Зокрема, у січні 2011 року через Інтернет було оформлено 10 тис. місць, а за аналогічний період 2012 року — 84 тис., — результати обнадійливі».