
Кабінет Міністрів України унормував використання сервісу електронної черги на прийом в ТЦК та СП. Розповідає Міноборони.
Відповідні зміни до пункту 9 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки були схвалені на засіданні Уряду в середу.
«Таким чином, реалізуємо наші ключові пріоритети: людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, зручні послуги. Прибираємо «живі» черги під Центрами комплектування, посилюємо безпеку, пришвидшуємо та впорядковуємо процедури прийому громадян», - заявив Міністр оборони України Денис Шмигаль.
Сервіс електронної черги в ТЦК в тестовому режимі працював з травня минулого року. З 1 травня 2025 року сервіс запрацював на оновленій платформі. Тут військовозобов’язані самостійно можуть обрати свій ТЦК і СП за місцем обліку або фактичної реєстрації та отримати SMS із датою та часом візиту.
Прийняте рішення є одним із кроків формування екосистеми е-ТЦК та має на меті спростити доступ громадян до сервісів, пов’язаних з військовим обліком.