
Зауважимо, що відстрочка від мобілізації надається на строк такої мобілізації (воєнного стану). Тому щоразу при подовженні воєнного стану та мобілізації відбувається аудит наданих відстрочок.
Поточна відстрочка діяла до 5 листопада!
Про чергове продовження дії воєнного стану та мобілізації ми писали тут. Ці Закони вже підписані Президентом та офіційно опубліковані.
Наразі окремі користувачі Резерв+ стикаються з тим, що отримують повідомлення про відмову від відстрочки при поданні документів для її отримання через цей сервіс. Нижче нагадуємо про найпоширеніші причини і як їх вирішити.
Ось перелік типових відмов та ймовірних причин:
- «Не знайшли неповнолітню дитину з інвалідністю» – може бути відсутня інформація про дитину в системах Мінсоцполітики або наявні помилки в персональних даних, як-от РНОКПП (ІПН) дитини, серії або номера ID картки чи свідоцтва про народження;
- «Не вдалося отримати дані про інвалідність вашої дитини» – може бути відсутня інформація про продовження строку інвалідності;
- «Дитину знайдено в ЄІССС, але даних про інвалідність немає» – дані про дитину вже є в системах Мінсоцполітики, але потребують актуалізації.
Куди звертатися
Щоб внести дані до систем Мінсоцполітики, зокрема Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), або їх оновити, зверніться до:
- будь-якого Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП);
- органу соціального захисту населення (ОСЗН) за зареєстрованим місцем проживання.
Які документи потрібні для актуалізації даних
Співробітнику ЦНАП або ОСЗН необхідно пред'явити оригінали документів:
- РНОКПП дитини (якщо є);
- свідоцтво про народження або ID картка дитини (якщо є);
- якщо неповнолітні діти з інвалідністю – медичний висновок про дитину з інвалідністю (за формою №080/о);
- якщо повнолітні діти з інвалідністю – довідка до акта огляду МСЕК (за формою №157-1/о);
- РНОКПП одного із батьків або інших законних представників;
- витяг про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);
- пенсійне посвідчення (якщо є).
Якщо ви користуєтеся Електронним кабінетом особи з інвалідністю, потрібні скан-копії цих документів без пред’явлення оригіналів.
Що робити, якщо і після виконання цих порад інформація про нову дату відстрочки в реєстрі не з’явилась?
Найдоцільніше було б звернутись до адвоката для подання в ТЦК та СП відповідного адвокатського запиту.
***
Ще більше на цю тему читайте у новинах:
- З 1 листопада – оформлення відстрочок від мобілізації через Резерв+ та ЦНАП: опубліковано постанову
- Масштабні зміни в оформленні відстрочок від мобілізації з 1 листопада: коментар адвоката
- З 1 листопада – відмова від паперових відстрочок: як працюватиме е-документ?
- Відстрочки від мобілізації через ЦНАП з 1 листопада 2025 р.: як це буде відбуватись?
- Перетин кордону без довідки про відстрочку для окремих категорій громадян: рішення КМУ
- Військовий стан продовжено. Як продовжити відстрочку і на що звернути увагу після 5 листопада 2025 р.?
- Чи можуть направити на ВЛК під час подання заяви на відстрочку?
- З 1 листопада продовження відстрочки – лише автоматично або через ЦНАП
- Увага! При прийомі заяви на відстрочку ЦНАП має видавати опис вхідного пакета документів