• Посилання скопійовано

Маєте право, але не отримали відстрочку через Резерв+: які причини та що робити?

Військовозобовʼязаний може отримати повідомлення в Резерв+ про відмову у відстрочці. Які найпоширеніші причини та шляхи їх вирішення для отримання відстрочки?

Маєте право, але не отримали відстрочку через Резерв+: які причини та що робити?

Зауважимо, що відстрочка від мобілізації надається на строк такої мобілізації (воєнного стану). Тому щоразу при подовженні воєнного стану та мобілізації відбувається аудит наданих відстрочок.

Поточна відстрочка діяла до 5 листопада!

Про чергове продовження дії воєнного стану та мобілізації ми писали тут. Ці Закони вже підписані Президентом та офіційно опубліковані.

Наразі окремі користувачі Резерв+ стикаються з тим, що отримують повідомлення про відмову від відстрочки при поданні документів для її отримання через цей сервіс. Нижче нагадуємо про найпоширеніші причини і як їх вирішити.

Ось перелік типових відмов та ймовірних причин:

  • «Не знайшли неповнолітню дитину з інвалідністю» – може бути відсутня інформація про дитину в системах Мінсоцполітики або наявні помилки в персональних даних, як-от РНОКПП (ІПН) дитини, серії або номера ID картки чи свідоцтва про народження;
  • «Не вдалося отримати дані про інвалідність вашої дитини» – може бути відсутня інформація про продовження строку інвалідності;
  • «Дитину знайдено в ЄІССС, але даних про інвалідність немає» – дані про дитину вже є в системах Мінсоцполітики, але потребують актуалізації. 

Куди звертатися

Щоб внести дані до систем Мінсоцполітики, зокрема Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), або їх оновити, зверніться до:

  • будь-якого Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП);
  • органу соціального захисту населення (ОСЗН) за зареєстрованим місцем проживання.

Які документи потрібні для актуалізації даних

Співробітнику ЦНАП або ОСЗН необхідно пред'явити оригінали документів: 

  • РНОКПП дитини (якщо є);
  • свідоцтво про народження або ID картка дитини (якщо є);
  • якщо неповнолітні діти з інвалідністю – медичний висновок про дитину з інвалідністю (за формою №080/о);
  • якщо повнолітні діти з інвалідністю – довідка до акта огляду МСЕК (за формою №157-1/о);
  • РНОКПП одного із батьків або інших законних представників;
  • витяг про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування);
  • пенсійне посвідчення (якщо є).

Якщо ви користуєтеся Електронним кабінетом особи з інвалідністю, потрібні скан-копії цих документів без пред’явлення оригіналів. 

Що робити, якщо і після виконання цих порад інформація про нову дату відстрочки в реєстрі не з’явилась?

Найдоцільніше було б звернутись до адвоката для подання в ТЦК та СП відповідного адвокатського запиту.

***

 Ще більше на цю тему читайте у новинах:

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»