• Посилання скопійовано

Не вдається онлайн отримати відстрочку через причину інвалідності одного із батьків: як бути?

Якщо особа має підстави для відстрочки, але отримала відмову, слід перевірити та актуалізувати свої дані у системах Мінсоцполітики. В обох випадках фахівці міністерства радять актуалізувати дані про людину з інвалідністю

Не вдається онлайн отримати відстрочку через причину інвалідності одного із батьків: як бути?

Міністерство соціальної політики, сім'ї та єдності України розповідає, що у застосунку для військовозобов'язаних Резерв+ з'явилася нова опція – тепер онлайн можна подати запит на відстрочку тим, хто має батька або матір з інвалідністю I чи II групи. Надана відстрочка автоматично продовжуватиметься відповідно до нового порядку оформлення і продовження відстрочок від мобілізації, що діє з 1 листопада 2025 року. 

Новий тип відстрочки доступний для тих, хто доглядає за батьком або матір'ю з інвалідністю – своїми або чоловіка/дружини. Важливо: дані про встановлену інвалідність мають бути внесені до інформаційних систем Мінсоцполітики або Пенсійного фонду України.

 

Як подати запит

Ця відстрочка оформлюється за тим самим принципом, що й інші типи, і в застосунку вже налічується 11 таких.

Так, спершу оновіть Резерв+ до останньої версії. Ви можете також увімкнути автоматичне оновлення, щоб завжди користуватися актуальною версією.

1. Авторизуйтеся у застосунку.

2. Натисніть на три крапки на головному екрані – виберіть пункт «Подати запит на відстрочку». 

3. Виберіть категорію «Маю батька або матір з інвалідністю». 

4. Подайте запит і очікуйте сповіщення з результатом. 

Наразі послуга доступна онлайн, якщо військовозобов’язаний – єдина повнолітня дитина людини з інвалідністю і в сім’ї є тільки один із батьків. Якщо є інші повнолітні діти або обидва батьки, подати запит не можна.

 

Що робити при відмові

Якщо ви маєте підстави для відстрочки, перевірте та актуалізуйте свої дані у системах Мінсоцполітики. Часто відмова пов’язана саме з відсутньою або некоректною інформацією в реєстрах.

Можуть відображатися два типи сповіщень:

  • «Ваших батька або матері не знайшли в реєстрах» – може бути відсутня інформація про людину з інвалідністю в системах Мінсоцполітики чи Пенсійного фонду України, або ж можуть бути неточності в персональних даних.
  • «Дані ваших батька або матері не дають підстави отримати відстрочку» – це означає, що інвалідність батька чи матері не тієї групи, або термін дії інвалідності закінчився.

В обох випадках радимо актуалізувати дані про людину з інвалідністю. Це можна зробити, звернувшись до:

  • органу соціального захисту населення (ОСЗН) за зареєстрованим місцем проживання;
  • центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Внести дані або їх оновити також можна онлайн – за допомогою Електронного кабінету особи з інвалідністю. Якщо людина ще не облікована в ЦБІ, потрібно пройти первинну реєстрацію. 

Які документи потрібні для актуалізації та що варто перевірити, можна дізнатися за посиланням.

***

Читайте також: У Резерв+ з’явилась відстрочка для тих, у кого один із батьків має інвалідність!

Джерело: Міністерство соціальної політики

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»