
Ми вже писали, що Уряд оновив порядок оформлення військово-облікових документів: відтепер вони створюються виключно в електронному форматі. 15 грудня було оприлюднено текст відповідної постанови КМУ №1644, а 16 грудня її вже опубліковано в "Урядовому курʼєрі". Тож з 16 грудня Резерв ID став офіційно основним військово-обліковим документом. Мстислав Банік, Chief Product Officer у Міністерстві оборони, розповів на своїй сторінці у Фейсбук про деталі змін за Постановою №1644.
1. Замість паперових військових квитків, приписних, тимчасових посвідчень чи інших артефактів минулого — тепер звичний UX документа в мобільному застосунку.
2. Нові паперові документи видавати більше не будуть. А старі залишатимуться чинними до моменту, допоки щось зміниться у ваших даних.
3. Резерв ID формується на основі даних з реєстру, а не записів з паперових картотек. Більше ніхто не забуде вписати вам важливу інформацію, переплутати фото на вклейку, більше жодних підтверджень дійсності даних просто на основі мокрої печатки, яку поставили місяць чи 20 років тому. Відповідно і виклики на уточнення даних теж підуть у минуле.
4. Перевірка дійсності документа, як і даних про відстрочку чи бронювання, здійснюватиметься за QR-кодом. Власне, тому перевагу віддаватимуть саме Резерв+, навіть за наявності паперового документа при собі.
Якщо турбуєтесь про інтернет — додатково можна завантажити PDF-версію військово-облікового документу прямо в меню Резерв ID в застосунку.
Якщо у вас немає змоги користуватись мобільним застосунком — можна завантажити PDF на порталі Дія. Але пам'ятайте, що в разі зміни будь-яких даних QR не буде дійсним.
Увага! Усі новини про застосунок «Резерв+» (з них понад 50 тільки з початку 2025 року) читайте за посиланням.
***