Як ми
повідомляли, 12 грудня стався масштабний збій у роботі телекомунікаційної компанії "Київстар". Офіційно мережу атакували хакери, через що було відкрито справу за вісьмома статтями. Вчора також були наявні складнощі в роботі оператора. Проте компанія заявила, що вже їх подолала і почала обіцяну компенсацію постраждалим. Що ж вони отримають?
На своїй
сторінці у Facebook компанія "Київстар" оголосила, що повністю відновлено усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
Компанія:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не стягуватиметься, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 01.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 01.01 по 31.01.
Компенсація для бізнес-клієнтів (докладніше):
У період з 01.01 по 31.01.2024 плата за тариф для всіх корпоративних абонентів "Київстар" не списуватиметься. Це стосуватиметься користувачів мобільного зв'язку, в тому числі М2М, а також клієнтів, які підключають нові номери або мігрують із передплати.
До 04.02.2024 буде повернено кошти за користування додатковими послугами в січні. Винятки — CPA (контент-послуги), ексклюзивні номери, а також послуги роумінгу понад плату за тариф.
Компенсація для пересічних громадян (докладніше):
Передплата: Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися після 22.12.2023.
Контракт: Не зніматиметься плата за тариф, яка мала щодня зніматися з 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно).
Все разом: Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися 01.01.2024.
Домашній Інтернет: Не зніматиметься плата за тариф, яка мала планово знятися 01.01.2024.