• Посилання скопійовано

Забронювати кошти на придбання житла за програмою єВідновлення відтепер можна по-іншому

За словами Шуляк, для громадян, які не мають можливості користуватися послугою єВідновлення через Дію, розширили алгоритм отримання послуги через ЦНАП. Докладніше далі у новині

Забронювати кошти на придбання житла за програмою єВідновлення відтепер можна по-іншому

Для громадян, які не мають можливості користуватися послугою єВідновлення через Дію, розширили алгоритм отримання послуги через ЦНАП. Заявники, зокрема люди літнього віку або ті, які не мають доступу до інтернету, можуть забронювати кошти на придбання нерухомості безпосередньо у ЦНАПі. Раніше через центр надання адмінпослуг можна було лише подати заяву на компенсацію.

Про це повідомила голова Комітету ВР з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку і містобудування Олена Шуляк.

Вона пояснила, що уряд продовжує вносити зміни до програми єВідновлення, рекомендації щодо яких висловили учасники публічних консультацій, проведених щодо вдосконалення програми наприкінці 2023 року. Зокрема, на початку 2024 року можливість подавати заяви на компенсацію дозволили не лише через Дію, а і через центри надання адмінпослуг (ЦНАП). Наступний крок – бронювання коштів на придбання нерухомості, якщо заяву схвалено. Раніше це можна було зробити виключно через Дію, але тепер можна буде забронювати кошти за сертифікатом єВідновлення, відвідавши ЦНАП.

«Ми постійно працюємо над удосконаленням послуги. Але для того, щоб зрозуміти, у якому напрямку потрібно рухатись, звертаємось до отримувачів послуги і громадськості. Наприклад, на наших публічних консультаціях. Саме там ми бачили запит на отримання послуги через ЦНАП. Тож зараз для людей, які не мають можливості забронювати кошти по житловому сертифікату через портал або застосунок Дія, відкрили можливість зробити це у ЦНАПі», – зазначила Шуляк.

За її словами, запит на це оновлення лунав від громадян вже давно. Зокрема, забронювати кошти на придбання нової нерухомості замість знищеної через Дію не могли люди, які не користуються смартфонами або не мають доступу до інтернету. А з цим, пояснила народна депутатка, можуть бути складнощі, наприклад, у прифронтових територіях. Також і досі користуються «кнопочними» телефонами безліч літніх людей, яким набагато простіше і звичніше отримувати послуги через центри адміністративних послуг.

«Цифровізація приходить у всі сфери нашого життя, і я є одним з адептів тотальної цифровізації, оскільки вона не лише про зручність, а і про боротьбу з корупцією. Менше чиновників, уникнути яких дозволяє перехід на цифру, означає менше корупційних проявів. Але потрібно не забувати, що до цифровізації поки що прийшли далеко не всі громадяни. Забувати про них – прояв дискримінації», – зауважила парламентарка.

Олена Шуляк додала, що публічні консультації стосовно вдосконалення послуги єВідновлення були першими у серії публічних консультацій, організованих профільним комітетом. Рекомендації, отримані під час наступних – щодо напрацювання нового житлового законодавства і вдосконалення законопроєкту про основні засади відновлення, також почали поступово реалізовуватись.  

Джерело: Слуга народу

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»