Ніколи не доводилося повертати несправну побутову техніку продавцю? Ми вам по-доброму заздримо! Але що робити, якщо така потреба все ж виникне? Держпродспоживслужба розповідає, як діяти.
Ваші права:
1. Гарантійний ремонт чи заміна (у випадках, передбачених законодавством):
- безкоштовно для вас (з доставкою великогабаритної техніки до сервісу та поверненням споживачеві за рахунок продавця);
- має виконуватись протягом 14 днів або за домовленістю сторін
2. Повернення товару:
- якщо ви протягом гарантійного терміну виявили недоліки у придбаному товарі, то маєте право на зниження ціни, або безоплатний гарантійний ремонт, або відшкодування вартості проведеного ремонту;
- якщо виявлений недолік є істотним, – ви маєте право розірвати договір купівлі-продажу або замінити товар на справний.
Якщо продавець ігнорує ваші вимоги – зверніться зі скаргою до Держпродспоживслужби:
- оформіть офіційне звернення за посиланням;
- телефонуйте на Гарячу лінію за номерами (050) 230 04 28 або (044) 364 77 80.
Фахівці Держпродспоживслужби зроблять все можливе для захисту ваших прав споживача.
Варто нагадати, що на сьогодні згідно з постановою Уряду діють обмеження на планові та позапланові перевірки суб’єктів господарювання у випадках, коли відсутня загроза, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».
Всі ці процеси ми плануємо цифровізувати, щоб споживач міг легко та без зайвої бюрократії захистити свої права. Адже одне із стратегічних завдань Держпродспоживслужби на 2025 рік – це комплексне реформування відомства, цифровізація його сервісів та послуг.
Реформа реалізується спільно з Мінцифри, проєктом «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонду Східна Європа та Офісу ефективного регулювання.