• Посилання скопійовано

Правила обміну та повернення товарів: на що звернути увагу?

Товари можна обміняти чи повернути, але не всі. До того ж є правила обміну у разі несправності. У цій новині нагадуємо, що та за яких умов можна обміняти/повернути

Правила обміну та повернення товарів: на що звернути увагу?

Товари можна обміняти чи повернути, але не всі. Безоплатна правнича допомога нагадує, що та за яких умов можна обміняти/повернути.

Товар належної якості можна обміняти чи повернути протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:

  • ним не користувалися
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики
  • є чек.

Якщо немає аналогічного товару, можна

  • обрати інший товар
  • повернути кошти
  • дочекатися аналогічного товару.

 

Як повернути або обміняти товар, якщо чека немає

Можна надати інший документ, що підтверджує оплату (наприклад, гарантійний талон). У ньому має бути інформація про продавця, дата покупки, назва товару та ціна.

Або отримати копію чека. Для цього можна написати заяву на ім’я керівника магазину.

 

Якщо товар куплено в кредит

Спочатку варто звернутися до кредитодавця для відмови від кредиту.

Після цього звернутися до продавця для повернення товару.

 

Які товари не можна повернути/обміняти

– парфуми, косметику

– ювелірні вироби

– натільну та постільну білизну

– зубні щітки, бритви, розчіски

– пір’яно-пухові вироби (подушки, ковдри)

– дитячі іграшки м’які та гумові надувні

– друковані видання (наприклад, книги)

– інструменти для манікюру, педикюру та деякі інші товари.

 

Якщо техніка на гарантії і вона зламалася

Ви маєте право на гарантійний ремонт. А поки техніка в ремонті – на тимчасове користування товаром аналогічної марки.

Якої техніки це стосується

  • телефона
  • телевізора
  • мікрохвильової печі
  • пилососу
  • холодильника (морозильника)
  • праски
  • пральної машини
  • комп’ютеру та комплектуючих до нього
  • апаратури для відеозапису та відтворення зображення і звуку
  • електрочайника, електрокавоварки
  • фену.

 

Як отримати техніку на заміну

Письмово оформити вимогу до продавця.

За кожен день затримки надання аналогічного товару чи ремонту споживач має право вимагати неустойку – 1% від вартості товару.

 

Куди звертатися за захистом прав споживачів

До Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби).

У складних випадках можна подавати позов до суду.

Джерело: Безоплатна правова допомога

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»