• Посилання скопійовано

УВАГА! На 18 листопада заплановані графіки відключення світла: що врахувати бізнесу?

У Києві, а також на Київщині, Дніпропетровщині та Донеччині 18 листопада через масову ракетну атаку рф запроваджені стабілізаційні відключення світла з 06:00 до 22:00. Тож бізнесу слід підготуватися та згадати правила розрахунків й оплати праці в ці моменти

УВАГА! На 18 листопада заплановані графіки відключення світла: що врахувати бізнесу?

За інформацією ДТЕК, 18 листопада за вказівкою Укренерго застосовуватимуться стабілізаційні відключення з 06:00 до 22:00.

Поки що це стосується Києва, Київщини, Дніпропетровщини та Донеччини.

Причини: результати масованих обстрілів російських окупантів, останній з яких відбувся 17 листопада зранку.

Обсяг відключень: дві черги.

У разі змін ДТЕК планує оперативно всіх проінформувати на своєму Телеграм-каналі.

 

Що треба памʼятати субʼєктам господарювання при відключенні світла?

Ті, хто бажає працювати та придбав і генератори, і повербанки, мають можливість продовжити роботу під час відключення світла. Ми докладно про це писали тут.

Як виплачувати зарплату за час відключення світла, дивіться тут. Тож якщо роботодавець не хоче оплачувати простій за час відсутності електроенергії, він повинен забезпечити співробітника генераторами, акумуляторами або іншими засобами для забезпечення віддаленої роботи без електроенергії. І ще кілька корисних нагадувань для підприємців-торговців.

А ще 18 листопада є останнім днем для реєстрації ПН за ІІ половину жовтня. Тож платникам ПДВ слід організувати можливість реєстрації ПН та РК навіть у разі вимкнення світла. Адже такого варіанта, як перенесення дати виконання цього обовʼязку на інший час,  немає. 

 

Якщо у вас РРО

У разі тимчасового (не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки.  

 

Якщо у вас ПРРО

На період відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером проведення розрахункових операцій суб’єктом господарювання здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше ніж 36 годин та не більше ніж 168 годин протягом календарного місяця, зі створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери з діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером.

Якщо форс-мажор триває у проміжку часу, в якому господарський об’єкт припиняє свою роботу згідно з розкладом, Z-звіт має бути створений на РРО не пізніше наступного робочого дня, до початку проведення розрахункових операцій на такому РРО. Докладно про це - тут.  

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Суспільство і життя/Економіка

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Економіка»