• Посилання скопійовано

Чи потрібно сканувати акцизну марку при продажу алкогольних напоїв на розлив або у складі коктейлів?

Податківці вимагають при продажу алкоголю на розлив або у вигляді коктейлів зазначати серію та номер акцизної марки в фіскальному чеку при першому вікритті пляшки

Чи потрібно сканувати акцизну марку при продажу алкогольних напоїв на розлив або у складі коктейлів?

ГУ ДПС у Полтавській обл. у ІПК від 18.07.2025 №3874/ІПК/16-31-07-05-11 відповідає таке.

Підприємець здійснює продаж алкогольних напоїв на розлив або у складі коктейлів та використовує належним чином зареєстрований ПРРО

Запитання: 

  • Чи потрібно сканувати акцизну марку (вносити її у фіскальний чек) лише при першому відкупорюванні пляшки алкоголю, з якої здійснюється продаж на розлив або використання в коктейлі?
  • Чи потрібно повторно сканувати акцизну марку при кожному наступному продажу порції з цієї ж пляшки, якщо вона вже була відкритою та марка була внесена у чек раніше?
  • У разі якщо з однієї пляшки реалізуються кілька порцій у різні дні, чи вважається це порушенням порядку застосування ПРРО, якщо марка була сканована лише один раз – при першій реалізації?

Відповідь на запитання: 

Для підакцизної групи товарів встановлено особливий режим програмування. Він не передбачає можливості використовувати назву однорідної групи (горілка, вино, сигарети тощо). Він вимагає зазначати в чеках РРО/ПРРО, які супроводжують продаж таких товарів, окрім обов’язкового зазначення групи (горілка, сигарети та/або тип пального) ще й найменування конкретної одиниці підакцизного товару, з обов’язковим відображенням в таких чеках, окрім найменування, їх УКТ ЗЕД, ціну та кількість, а у випадку реалізації алкогольних напоїв ще й реквізити марок акцизного податку.

Тому при реалізації алкогольних напоїв на розлив або у складі коктейлів необхідно забезпечити введення даних / сканування цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) для відображення її реквізитів у розрахунковому документі при відкупорюванні такої продукції, в межах першого відкриття (отримання першої порції при продажі на розлив або приготуванні коктейлю).

При цьому продаж таких товарів має здійснюватися з обов’язковим урахуванням вимог розділу ІІ Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

І наприкінці нагадуємо, що ІПК має індивідуальний характер і може бути використана виключно підприємством, якому її надано.

Автор: Брік Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»