• Посилання скопійовано

Як слід вдосконалити чат-бот ДПС для подання скарг покупців товарів на продавців: позиція Гетманцева

Через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку. Гетманцев вважає за необхідне передбачити доступне його розміщення, з інформацією на всіх інформресурсах ДПС

Як слід вдосконалити чат-бот ДПС для подання скарг покупців товарів на продавців: позиція Гетманцева

Гетманцев нагадав, що через чат-бот ДПС громадяни можуть подати скарги про порушення податкового законодавства, зокрема: невидачу чеку або видачу нефіскального чеку, в т.ч. при продажу підакцизної продукції – лікеро-горілчаних виробів, виробів з тютюну, електронних сигарет, палива; про неоформлення трудових відносин з працівниками тощо.

Вдосконалений чат-бот має передбачати:

  • доступне розміщення для користувачів, з інформацією на всіх інформаційних ресурсах ДПС про його роботу;
  • можливість ідентифікації особи, яка подає скаргу, але при цьому чат-бот має також приймати й анонімні звернення;
  • можливість групування скарг за платниками податків (суб’єктами), на діяльність яких подано звернення (скаргу), що дозволить робити аналітику порушень;
  • обов’язкову відповідь податкового органу на ідентифіковані звернення (скарги);
  • можливість в чат-боті надсилати скаргу про відсутність відповіді від податкового органу;
  • можливість автоматичного розподілу скарг до відповідних територіальних органів, залежно від місця діяльності суб’єкта, на якого надійшла скарга;
  • можливість формування звіту про географію скарг та про результати здійснення заходів податкового контролю за їх розглядом (з щомісячним оприлюдненням на сайті ДПС).

За інформацією Державної податкової служби, найближчим часом вдосконалений чат-бот для скарг запрацює на вебпорталі ДПС, матиме зручний та оперативний спосіб подання скарг та аналітичну складову для ефективного опрацювання ризиків платників податків в межах ризико-орієнтованого підходу.

Нардеп очікує на оновлення чат-боту з усіма цими можливостями. Він підкреслив: «Чат має виконувати свої ключові функції. З одного боку – забезпечити реалізацію дотримання прав громадян як споживачів, працівників, доброчесних платників. З іншого – надати можливість здійснення громадського контролю за дотриманням законодавства як платниками податків, так і посадовими особами податкових органів».

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»