Нацбанк у листі від 12.10.2016 р. №57-0002/84778 нагадує, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Якщо ж такої можливості немає - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.
У разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями (зокрема, через мережу Інтернет) продавець (виконавець) повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше 30-ти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.
Оскільки Законом "Про захист прав споживачів" не визначено способу повернення коштів за повернутий товар, який був придбаний з використанням платіжної картки, то, на думку НБУ, повернення коштів може здійснюватися як у безготівковій, так і в готівковій формі.