• Посилання скопійовано

Процедура реєстрації вхідних документів з експлуатації РРО

Податківці розповіли, як повинна відбуватись реєстрація вхідних документів щодо реєстрації, опломбування та введення в експлуатацію РРО

Процедура реєстрації вхідних документів з експлуатації РРО

У рамках організації роботи щодо забезпечення реєстрації в контролюючих органах PРO Державна фіскальна служба у листі від 17.01.2018 р. №1422/7/99-99-08-01-03-17 надала роз'янення процедури реєстрації вхідних документів щодо реєстрації, опломбування та введення в експлуатацію РРО.

Податківці зазначили, що реєстрація РРО в контролюючому органі здійснюється на підставі заяви №1-РРО/№1-РРОВ із доданими до неї копіями документів, що подаються госпсуб'єктом до контролюючого органу згідно з порядками №547. Приймання цих документів здійснюють підрозділи, відповідальні за реєстрацію РРО.

Форми заяв містять поля для відміток про реєстрацію заяв в контролюючих органах. Відповідно після приймання таких заяв має бути забезпечена безумовна їх реєстрація за правилами реєстрації вхідних документів від платників податків.

Роботи з введення РРО в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування (ЦСО) згідно з Порядком №601. Відповідно до цього Порядку та Наказу №547 завершення процедури реєстрації РРО відбувається після подання госпсуб'єктом у визначені Наказом №547 строки копії довідки про опломбування РРО та акту введення в експлуатацію РРО, що видаються ЦСО.

При здійсненні процедур реєстрації (перереєстрації), скасування реєстрації РРО, КОРО, РК працівниками підрозділів обслуговування платників забезпечується реєстрація вхідної кореспонденції, отриманої від платників податків (заяв із доданими до них документами, копій довідок про опломбування РРО та актів введення в експлуатацію тощо).

Документи щодо опломбування  та  введення в експлуатацію РРО  (копії довідок про опломбування РРО та актів введення в експлуатацію) мають реєструватися як вхідні документи контролерами за місцем реєстрації РРО.

З метою забепечення обліку та контролю за проходженням документів, на підставі яких завершується процедура реєстрації РРО, та відповідно контролю за дотриманням терміну, встановленого для завершення процедури реєстрації РРО, підрозділам обслуговування платників необхідно:

  • вести журнал для реєстрації копій довідок про опломбування РРО та актів введення в експлуатацію (додаток 11 до Інструкції). Журнал можна доповнювати додатковими графами;
  • реєструвати ці документи в журналі як вхідні у терміни, визначені п. 163 Інструкції №1242;
  • дотримуватись термінів для завершення реєстрації РРО, встановлених Наказом №547, із урахуванням дати надходження цих документів, зафіксованої у журналі;
  • забезпечити зберігання журналу у підрозділі обслуговування платників.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»