Сьогодні Дубілет вирішив розповісти, в чому була причина нероботи сервісу. В своєму пості на Фейсбуці він наголосив, що прямою причиною збою стало різке зростання навантаження. Десятки тисяч підприємців почали реєструвати каси в останні дні року, чим обрушили системи, оскільки бізнес-процеси сервісу дуже специфічні.
«Зрозуміло, до різкого зростання ми готувалися, але сильно прорахувалися. Наша частка ринку від нових реєстрацій склала до 50%, що перевищило наші найсміливіші прогнози. Напередодні ми провели серйозну оптимізацію систем, а також розширили кол-центр (у тому числі залучили аутсорс). Але цього виявилося замало.»
Дубілет не забув підняти тему бонусів для ФОПів, які постраждали через нероботу сервісу та завірив, що ФОПи їх отримують. Нагадаємо, що в попередньому його зверненні вказувалося, що всім клієнтам, які не могли працювати через збої більше одного дня, нададуть можливість користування сервісом безкоштовно протягом року.
В поточному пості Дубілет це підтвердив: «Дуже складним для нас стало питання сори-бонусів. З цього приводу в мене відбулася непроста розмова з партнером Андрієм, якому належить друга половина бізнесу. На відміну від мене, для нього цей бізнес – основний, і йому зовсім не посміхалася перспектива запропонувати клієнтам таку щедру компенсацію, яка зажене нас у мінус ще на рік... Але в результаті ми дійшли згоди, що іншого вибору ми не мали – вибачитися перед підприємцями доведеться по-крупному.»
***
Читайте також:
- Збої у роботі ПРРО Checkbox: чи штрафуватимуть бізнес за непроведення операцій
- Chekbox дотепер не працює у 5% користувачів, – Дубілет
***