ДПС у Луганській області розповідає, що згідно з п. 1 глави 4 розд. II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок №547), реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою №4-РРО (додаток 4 до Порядку №547) за ідентифікатором форми J/F 1313605 (далі – заява за формою №4-РРО).
Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення за формою №3-РРО (додаток 3 до Порядку №547) (п. 3 глави 4 розд. II Порядку №547).
Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:
- у приватній частині Електронного кабінету увійти до розділу «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»;
- у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою 4-РРО»;
- під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату», після чого натиснути кнопку «+ Створити»;
- у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою №4-РРО біля напису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» і потім вибрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;
- у відкритому документі довільного формату в поле «Найменування файлу документа» необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення.