• Посилання скопійовано

Як подати заяву для скасування реєстрації РРО?

Для скасування реєстрації РРО СГ подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву за формою №4-РРО «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій» (J1313605)

Як подати заяву для скасування реєстрації РРО?

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків нагадує, що відповідно до п. 2 Постанови КМУ від 12.05.2004 №601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій» зі змінами та доповненнями строк служби реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) – строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.

Після закінчення строку служби апарата виробник не гарантує подальшого функціонування складових частин, а отже, РРО в цілому і не гарантує збереження інформації у фіскальній пам’яті такого апарата.

При визначенні строку служби РРО слід керуватися нормою щодо семирічного строку з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску, встановленої Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при КМУ від 30.11.1999 №11.

Відповідно до п. 1 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок №547) реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО.

Для скасування реєстрації РРО, у яких закінчилися визначені законодавством строки експлуатації, суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву за формою №4-РРО «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій» (J1313605). Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає до контролюючого органу реєстраційне посвідчення.

Просимо кожного великого платника дотримуватися  строків експлуатації РРО та своєчасно проводити скасування реєстрації РРО, щодо яких закінчилися або закінчуються визначені законодавством строки експлуатації.

Джерело: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»