• Посилання скопійовано

Під час завантаження ПРРО від ДПС надійшло повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»: що робити?

Податківці розповіли, що у разі надходження повідомлення «Помилка авторизації в сервісі» суб’єкту господарювання необхідно чекати на відновлення роботи сервісу авторизації

Під час завантаження ПРРО від ДПС надійшло повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»: що робити?

Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків  звертає увагу, що у разі якщо при завантаженні програмного реєстратора розрахункових операцій від ДПС або від інших виробників (комерційних) надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі», то суб’єкту господарювання необхідно чекати на відновлення роботи сервісу авторизації.

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»