• Посилання скопійовано

У ПРРО під час відкриття зміни надходить повідомлення «Компанія заблокована»: що робити СГ?

Суб’єкт господарювання у разі появи повідомлення «Компанія заблокована» повинен перевірити каталог, у якому збережено файл секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису

У ПРРО під час відкриття зміни надходить повідомлення «Компанія заблокована»: що робити СГ?

Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків розповідає, що у «ПРРО ДПС» повідомлення з текстом «Компанія заблокована» не використовуються, тобто суб’єкт господарювання – користувач програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) застосовує програмне рішення іншого, ніж ДПС, виробника ПРРО.

Для отримання роз’яснення та причин надходження повідомлення з текстом «Компанія заблокована» під час відкриття зміни на ПРРО користувачеві ПРРО необхідно звертатись безпосередньо до розробника відповідного програмного забезпечення.

Блокування роботи ПРРО може відбутися з причин скасування/блокування сертифіката відкритого ключа електронного підпису особи або електронної печатки суб’єкта господарювання, що використовується в ПРРО, в тому числі через закінчення строку дії такого сертифіката.

Суб’єкту господарювання необхідно перевірити каталог, у якому збережено файл секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису, а також переконатися, що в обраному каталозі знаходяться лише:

1 – файл діючого (нового) ключа;

1 – файл діючого (нового) сертифіката для підписання.

При цьому обраний каталог не повинен містити інших файлів, ключів, сертифікатів.

Зазначену відповідь розміщено на сторінці «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу».

Нагадуємо, що суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). 

Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на запитання, які їх цікавлять. 

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. 

Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»