Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу, що реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відповідно до наказу Мінфіну від 14.06.2016 №547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за №918/29048, відбувається у випадках, визначених пп. 2, 3 п. 1 глави 4 розділу ІІ, а саме коли вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів РРО або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до такого реєстру та був зареєстрований у контролюючому органі до створення такого реєстру; закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО.
Так, згідно з Порядком №547 скасування реєстрації РРО на підставах, визначених у пп. 1, 11, 12 та 14 п. 1 глави 4, здійснюється за заявою суб'єкта господарювання, а на підставах, визначених у пп. 2 – 10, 13 п. 1 глави 4, може здійснюватися за заявою суб'єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.
Заява про скасування реєстрації суб'єктом господарювання подається за місцем реєстрації РРО. Перед скасуванням реєстрації РРО підлягає розпломбуванню в центрі сервісного обслуговування, договір з яким укладено суб'єктом господарювання про технічне обслуговування та ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації РРО до контролюючого органу суб'єктом господарювання надається реєстраційне посвідчення.
Визначені документи можуть бути подані/отримані відповідальною особою суб'єкта господарювання або через представника суб'єкта господарювання за умови наявності документів, що посвідчують його особу та підтверджують надані йому повноваження, а також за умови виконання вимог щодо електронної ідентифікації у випадку подання документів в електронному вигляді.