Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків розповідає, що ДПС у тісній співпраці з Державною митною службою України, Державною прикордонною службою України, Державною службою України з питань праці, Державною службою України з безпеки на транспорті та їх регіональними підрозділами у рамках системного контролю було відпрацьовано низку суб’єктів господарювання та здійснено фактичні перевірки.
За результатами таких перевірок встановлено, зокрема:
– суб’єкта господарювання 1, у якого при наданні послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом по одному із міжнародних маршрутів водії автобусів систематично здійснювали розрахунки в готівковій формі без застосування реєстратора розрахункових операцій/програмного реєстратора розрахункових операцій/ книги обліку розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО/КОРО) та без надання пасажирам відповідних розрахункових документів.
Проведеною перевіркою встановлено перевезення в такий спосіб майже 6,3 тис. пасажирів за період із 01.10.2023 по 31.05.2024.
Очікувана сума фінансових санкцій за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закону №265) за результатами перевірки становить понад 1,2 млн гривень;
– суб’єкта господарювання 2, у якого при наданні послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом по іншому міжнародному маршруту водії автобусів систематично здійснювали розрахунки в готівковій формі без застосування РРО/ПРРО/КОРО та без надання пасажирам відповідних розрахункових документів.
Проведеною перевіркою встановлено перевезення в такий спосіб майже 1,65 тис. пасажирів за період із 01.10.2023 по 31.05.2024.
Очікувана сума фінансових санкцій за порушення вимог Закону №265 за результатами перевірки становить майже 0,5 млн гривень.
З наведених питань з початку року проведено всього понад 400 перевірок суб’єктів господарювання.
ДПС вкотре наголошує, що дотримання вимог Закону №265 при наданні послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, а також офіційне оформлення трудових відносин з найманими працівниками – це позитивна репутація платника податків та гарантоване уникнення штрафних (фінансових) санкцій.