• Посилання скопійовано

Мін'юст врегулював порядок надання відомостей з ЄДР в електронній формі

Затверджено новий Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців

Мін'юст врегулював порядок надання відомостей з ЄДР в електронній формі

Мін'юст наказом від 31.03.2015 року № 466/5 виклав в новій редакції Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Так, тепер відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються:

1) у паперовій формі державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - державний реєстратор) у вигляді витягу, довідки, виписки;

2) в електронній формі:

  • у форматі бази даних або в іншому форматі відповідно до договору між технічним адміністратором та бюро кредитних історій або банком;
  • держреєстратором через Реєстраційний портал у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом;
  • програмними засобами ведення ЄДР через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру у вигляді виписки щодо юридичної особи, витягу та довідки або доступу до відомостей з Єдиного державного реєстру.

Наказом встановлено, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу.

У виписках з ЄДР, які надаються в обов'язковому порядку при проведенні реєстраційних дій, зазначаються такі відомості:

•найменування юрособи (відокремленого підрозділу) або прізвище, ім'я та по батькові ФОП;

•ідентифікаційний код юрособи (відокремленого підрозділу) чи реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізосіб, які відмовилися від реєстраційного номера облікової картки платника податків через релігійні переконання);

•місцезнаходження юрособи (відокремленого підрозділу) або місце проживання фізособи - підприємця;

•П.І.Б. осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юрособи або ФОП без довіреності, у тому числі підписувати договори, їх реєстраційні номери облікових карток платників податків;

•наявність обмежень щодо представництва від імені юрособи або ФОП;

• відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів Держстату України та ДФСУ

•дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;

•запис про перебування юрособи в процесі припинення або про припинення підприємницької діяльності ФОП;

•номер, дата та час формування виписки;

•відомості про особу, яка сформувала виписку.

Окрім того, Наказом оновлено Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України. Набере чинності  через 45 днів з дня офіційного опублікування цього наказу.

Також внесено зміни й до Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Мін'юсту від 22.02.2012 р. № 296/5.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Підприємництво

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Підприємництво»