Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман доручив вивчити можливості створення спеціальної "гарячої лінії" для розгляду скарг щодо утисків представників малого та середнього бізнесу органами державної влади. Про це Глава Уряду заявив під час візиту до державної установи "Урядовий контактний центр" у п'ятницю, 29 квітня.
"Зараз дуже багато ми чуємо нарікань на те, що податківці, правоохоронці, контролюючі структури "наїжджають" на малий і середній бізнес. І зрозуміло, що їм немає, де знайти захист. Тому я думаю, що ми найближчим часом відкриємо окрему телефонну лінію для малого і середнього бізнесу, де люди нам можуть повідомляти, як приходять, їх перевіряють, де є зловживання, і ми зможемо дуже швидко реагувати, захищати цих підприємців, що є дуже важливо, - заявив Глава Уряду. - Я думаю, що спільно з контактним центром [ми цю ідею] реалізуємо".
Прем'єр-міністр на місці провів телефонну розмову із директором ПАТ "Укртелеком" щодо можливостей виділення окремої телефонної лінії для створення такої "гарячої лінії".
Крім того, аналітика подібних зловживань, "в яких областях, районах, хто дозволяє з контролюючих органів вести себе абсолютно неадекватно", буде розміщуватися на сайті Урядового контактного центру, чи іншому сайті, і Уряд буде "жорстко карати" порушників, підкреслив Прем'єр-міністр.
За інформацією, зібраною на "гарячій лінії", причетні до утисків бізнесу можуть бути запрошені на засідання Уряду і питання, які виникли, будуть розглядатися в прямому ефірі, зазначив Голова Уряду.
"Ми з одного боку будемо боротися з корупціонерами і тими, хто не розуміє, що таке державний інтерес, з іншого боку, ми будемо створювати нову систему, яка не дозволить утискати малий бізнес там, де сьогодні це відбувається", - заявив Володимир Гройсман, зазначивши, що це питання є актуальним і Уряд буде займатися його вирішенням.