Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram та Viber.
«Через карантин багато бізнесів переживають скрутні часи. Форс-мажорні обставини змінюють кардинально умови ведення бізнесу. У підприємців накопичується величезна кількість критично важливих запитань. Щоб допомогти їм вижити в кризу, працює чат підтримки підприємців. Ми спільно з Урядовим контактним центром оперативно консультуємо та надаємо відповіді на ті питання, які хвилюють бізнес сьогодні», – підкреслив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Чат працює цілодобово, а тривалість обробки запиту – до 15 хвилин. Вирішення складних питань може займати більше часу.
«Ми вже отримуємо в чат підтримки підприємців безліч запитань, пов’язаних із діяльністю бізнесу в період карантину – як сплачувати податки під час карантину, як регулювати трудові відносини з працівниками, чи зобов’язаний роботодавець виплачувати заробітну плату працівникам за період карантину. Хочу запевнити, що підприємці не залишаться сам на сам зі своїми проблемами в цей непростий період», – наголосила заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан. За її словами, чат підтримки підприємців почав працювати ще в грудні 2019 року і особливо стане корисним підприємцям зараз – в період карантину і діючих обмежень на здійснення діяльності.
Перш ніж безпосередньо звертатись із запитаннями до чату підтримки, Мінцифри рекомендує ознайомитися із відповідями на найбільш поширені запитання. Зокрема, як бізнесу регулювати трудові відносини з працівниками та підтримка платників податку під час карантину (https://bit.ly/3dlztrT).