У Києві з 1 березня на 20% зростуть тарифи на розміщення зовнішньої реклами.
Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов, повідомили у прес-службі КМДА.
Як наголошується, прислухавшись до зауважень підприємців щодо істотного зменшення їхніх доходів у січні та лютому, міська влада погодилася на запровадження нових тарифів на розміщення зовнішньої реклами з 1 березня 2012 року, а не з 1 січня, як планувалося. У середньому тарифи зростуть на 20%. Винятком стане плата за розміщення лайтпостерів — вона збільшиться на 25%.
Водно у КМДА не виключають, що з 1 вересня після обговорення з представниками ринку тарифи будуть ще раз переглянуті.
«Рекламні компанії щороку збільшують плату для своїх клієнтів на величину медіаінфляції. Водночас київська влада у 2009 році істотно зменшила тарифи для операторів і три роки не коригувала їх. Плату за місця слід привести у відповідність до ринкових реалій», — наголосив Пузанов.
Правила розташування рекламних конструкцій у Києві також будуть змінені.
«Нашою метою є створення у столиці неагресивного, комфортного для киян середовища, в якому реклама не заважає мешканцям, а прикрашає місто», — сказав заступник голови КМДА.
Відповідно до проекту Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті планується запровадити чотири зони розміщення рекламних об’єктів.
Зокрема, у нульовій зоні (до якої увійдуть буферні території архітектурно-історичних заповідників, об’єктів Світової культурної спадщини ЮНЕСКО, пам’ятки історії та архітектури, а також прилегла до них забудова, ландшафтні парки й адміністративний центр міста) буде заборонено розміщення будь-яких рекламних засобів.
При обговоренні документа міська влада також дослухалася до пропозицій підприємців щодо зонування територій розміщення носіїв.