Автори законопроекту пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування, а також на відстані менше 10 м від краю проїжджої частини, на опорах дорожніх знаків і ліхтарів, в зонах транспортних розв'язок, мостів і "місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод".
Причина розробки документа - турбота про безпеку дорожнього руху, йдеться в пояснювальній записці до документа. Крім того, розробники посилаються на указ президента про Національний план дій з впровадження економічних реформ на 2010-2014 роки, де передбачена гармонізація законодавства про зовнішню рекламу з європейським і йдеться про заборону розміщення рекламної інформації на дорожніх знаках.
Учасники ринку зовнішньої реклами стверджують, що ініціатива ДАІ фактично вб'є галузь. За словами голови координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, в Україні над дорогами розміщено близько 40 тиc рекламних конструкцій, або близько 90% ринку зовнішньої реклами.
Йдеться про ринок об'ємом 1,2 млрд гривень (дані Всеукраїнської рекламної коаліції за підсумками 2012 року). У 2013 році цей ринок повинен був зрости ще на 16,7%, до 1,4 млрд гривень.