• Посилання скопійовано

ДФС уточнила регламент роботи центрів обслуговування платників

Затверджено документи, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників - Примірне положення та Технічний регламент

ДФС уточнила регламент роботи центрів обслуговування платників

ДФСУ наказом від 20.05.2016 р. №458 затвердила документи, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників (далі - ЦОП), а саме:

1) Примірне положення про Центр обслуговування платників.

Положення встановлює єдині організаційні принципи роботи працівників, залучених до роботи у ЦОП.

Зокрема, прописано перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП:

  • адміністративні послуги;
  • прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
  • приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;
  • приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);
  • усні консультації;
  • видача ключів електронного цифрового підпису;
  • доступ до електронних сервісів;
  • доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;
  • попередній запис громадян на особистий прийом;
  • супутні послуги.

Уточнено також режим роботи ЦОП.

Так, час прийому відвідувачів ЦОП, створеного при ГУ ДФС, ДПІ, відділенні (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг):

  • з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.,
  • у п'ятницю - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.,
  • у суботу - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Обідня перерва - з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин.

В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 ПКУ (з урахуванням вимог п. 49.20 ПКУ), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.

У разі значної кількості відвідувачів куратор ЦОП зобов'язаний збільшити час роботи ЦОП з дотриманням вимог трудового законодавства.

У разі використання системи "Електронна черга", час очікування відвідувача після виклику за допомогою електронної системи управління чергою не може перевищувати 5 хвилин.

Оптимальний час обслуговування одного відвідувача 10 - 20 хвилин.

 

Час технічної перерви робочого місця один раз на 2 години не більше 10 хвилин (для систем, які потребують проведення регламентних робіт (наприклад, ДРФО), час технічної перерви може бути збільшено за необхідності на час проведення регламентних робіт).

 

2) Технічний регламент Центру обслуговування платників.

Технічний регламент  є нормативним документом, який визначає основні технічні вимоги до ЦОП, оснащення робочих місць працівників, залучених до роботи ЦОП, санітарних та інших вимог.

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»