Мінагрополітики розповідають, що 21 листопада, відбулася чергова skype-конференція заступника Міністра аграрної політики та продовольства України Віктора Шеремети з керівниками обласних Департаментів АПК та Українського державного фонду підтримки фермерських господарств.
Під час заходу були проаналізовані основні питання щодо механіки отримання бюджетної субсидії для новостворених ФГ у розмірі 3 тис. грн на 1 гектар та бюджетної субсидії на кожного члена ФГ у розмірі 5,5 прожиткового мінімуму.
Так, було акцентовано, що відтепер фермери отримуватимуть кошти за спрощеною і звичною для них процедурою, а саме через Український державний фонд підтримки фермерських господарств.
Для отримання бюджетних субсидій необхідно до регіональних відділень Укрдержфонду подавати заяву і наступні документи:
– копію статуту ФГ (для юридичної особи) або копію договору (декларації – у разі одноосібного ведення) про створення сімейного ФГ;
– відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
– копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік (для ФГ). Таким документом має бути форма №2-м або форма №2-мс;
– копію фінансового звіту за останній квартал – для ФГ, які зареєстровані в поточному (2018) році;
– довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості;
– згоду ФГ щодо надання Мінагрополітики інформації, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані.
На підставі пакету документів, отриманих від ФГ, регіональні відділення Укрдержфонду формують реєстри ФГ і до 10 числа передають їх до центрального відділення Укрдержфонду.
Мінагрополітики на підставі наданого узагальненого реєстру перераховує кошти до Укрдержфонду в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, який в свою чергу перераховує кошти на поточні рахунки ФГ.
Скористатися фінансовою підтримкою за цими напрямами можна один раз протягом бюджетного року.