Міністерство соціальної політики України розповідає, що на засіданні Уряду схвалено постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання організації ведення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги», якою передбачено створення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги, що дасть змогу формувати, подавати, одержувати, обробляти, використовувати, зберігати електронні документи і копії паперових документів в електронному вигляді для реєстрації отримувачів гуманітарної допомоги та визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою.
Постанова розроблена Мінсоцполітики спільно з Урядово-громадської ініціативою «Разом проти корупції» в рамках реалізації проекту «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що впроваджується за підтримки Швейцарської конфедерації та надається через Швейцарську агенцію розвитку і співробітництва (SDC).