
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що у рамках реалізації Комунікаційної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні на період до 2030 року у Головному управлінні ДПС у Харківській області проводиться робота із вдосконалення існуючих та розробки нових сервісних послуг ДПС.
Так, днями начальник ГУ ДПС у Харківській області Владислав Селезень і в.о. заступника начальника ГУ ДПС Вікторія Козиренко зустрілися з представниками АТ КБ «ПРИВАТБАНК» для обговорення можливості інформування мешканців м. Харкова – клієнтів цього банку про необхідність сплати податків. Інформування планується здійснювати шляхом розсилки клієнтам банку електронних повідомлень у Приват24.
Разом із керівництвом ГУ ДПС у Харківській області представляли начальник управління податкових сервісів Сергій Біланчук і начальник управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Світлана Онищенко.
Цей проєкт матиме низку переваг для харків’ян та громади. За допомогою нового партнерського інформаційного ресурсу податкова зможе нагадувати платникам податків про податкову заборгованість та допомогти уникнути штрафів. Громада, своєю чергою, отримає збільшення надходжень до бюджету і додаткові кошти на відновлення інфраструктури та на реалізацію соціальних проєктів.
Як зазначив Владислав Селезень, податкова застосовує у своїй роботі сучасні технології для надання послуг: Електронний кабінет, мобільний застосунок «Моя податкова», чат-боти, відеоінструкції – усе для надання доступних та рівних сервісів для всіх платників податків.