
Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує про порядок дій у разі відображення недостовірної інформації в Електронному кабінеті.
Якщо платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами чи єдиним внеском (задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата), він має право звернутися до контролюючого органу.
Платник може надіслати Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за формою F/J1300207 через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня отримання у вигляді Витягу за формою F/J1400207. Витяг формується за період, обраний платником при створенні Запиту, із урахуванням строків давності, станом на дату його надсилання до органів ДПС.
Згідно зі ст. 1 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» громадяни мають право звертатися до органів державної влади із заявами чи клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.
Отже, якщо платник виявив недостовірну інформацію в меню «Стан розрахунків з бюджетом», він може надіслати звернення до органу ДПС за основним або неосновним місцем обліку.
Відповідно до ст. 20 Закону №393, такі звернення розглядаються і вирішуються не більше одного місяця з дня надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше 15 днів.