• Посилання скопійовано
Вилучено з «Моїх новин»

Оподаткування зарплати нерезидента в інвалюті: ДПС про визначення бази ПДФО у 2026 році

Вилучено з «Моїх новин»

Якщо заробітна плата працівнику – нерезиденту нараховується та виплачується в іноземній валюті, база для нарахування ПДФО визначається шляхом перерахунку такого доходу у гривні за офіційним курсом НБУ, що діє саме на дату нарахування зарплати

Оподаткування зарплати нерезидента в інвалюті: ДПС про визначення бази ПДФО у 2026 році

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє наступне.

Якщо заробітна плата найманому працівнику – нерезиденту нараховується та виплачується в іноземній валюті, для визначення бази оподаткування податком на доходи фізичних осіб застосовується офіційний курс Національного банку України, що діє на дату нарахування доходу, а не на дату його виплати.

Податковий кодекс України встановлює, що доходи, вартість яких визначена в іноземній валюті, під час нарахування перераховуються у гривні за офіційним курсом Національного банку України, який діє на момент нарахування таких доходів.

Водночас доходи нерезидентів, отримані з джерелом їх походження в Україні, оподатковуються за правилами та ставками, установленими для резидентів, якщо інше не передбачено нормами Податкового кодексу України.

Оскільки базою оподаткування ПДФО є нарахована заробітна плата, саме її гривневий еквівалент, визначений за курсом Національного банку України на дату нарахування, використовується для обчислення податку.

Виплата заробітної плати в іноземній валюті окремим категоріям працівників – нерезидентів здійснюється у випадках та порядку, визначених Законом України від 21 червня 2018 року №2473-VIII «Про валюту і валютні операції» та нормативно-правовими актами Національного банку України.

Отже, якщо заробітна плата працівнику – нерезиденту нараховується та виплачується в іноземній валюті, база для нарахування податку на доходи фізичних осіб визначається шляхом перерахунку такого доходу у гривні за офіційним курсом Національного банку України, що діє саме на дату нарахування заробітної плати.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у Київській області

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.

Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»