ДФС наказом від 12.07.2017 р. №475 затвердила Порядок надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС, - про це повідомляє "Ліга. Закон".
Згідно з порядком контакт-центр - це виділений підрозділ у структурі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, який забезпечує надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять засобами телекомунікації.
Контакт-центр функціонує за єдиним багатоканальним номером телефону 0 800 501 007 та електронною адресою поштової скриньки idd@sfs.gov.ua.
Графік роботи Контакт-центру:
- надання інформаційно-довідкових послуг - з 8.00 до 20.00 (крім вихідних та святкових днів);
- інформація на сервіс "Пульс", інформація про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону "Про очищення влади" та повідомлення від працівників структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів про порушення вимог Закону "Про запобігання корупції" іншою особою ДФС - приймається Контакт-центром цілодобово.
Вартість послуг Контакт-центру зі стаціонарних телефонів безкоштовна, з мобільних телефонів - оплата дзвінків здійснюється за тарифами оператора мобільного зв'язку (або за наявним механізмом call-back - вартість послуг безкоштовна).