Держказначейство у листі від 08.11.2017 р. №16-08/1019-18601 нагадує, що повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (далі - подання).
Подання надається до відповідного органу Казначейства за формою згідно з додатком 1 до Порядку.
Тобто у поданні має бути зазначена така інформація:
- дата та номер подання,
- найменування та код за ЄДРПОУ платника податків - для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) - для фізичної особи;
- з якого бюджету підлягають поверненню кошти (державного або місцевого), сума коштів, що підлягає поверненню (цифрами та словами);
- найменування та код класифікації доходів бюджету платежу, що підлягає поверненню;
- дата та номер документа на переказ, який підтверджує перерахування коштів до відповідного бюджету. Подання має бути підписане керівником (заступником керівника) органу, що контролює справляння надходжень до бюджету, та засвідчене печаткою установи.
Подання складається органом, що контролює справляння надходжень до бюджету, у зручний для нього спосіб (від руки, машинописним способом), оскільки у Порядку не встановлено вимог щодо способу його заповнення.
Крім того, подання не повинно оформлюватись на фірмовому бланку органу, що контролює справляння надходжень до бюджету.