У зв’язку з надходженням великої кількості заяв та запитів платників щодо повернення з бюджету коштів, помилково та/або надміру зарахованих, Держазначейство повідомляє наступне.
Порядок повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету регламентовано ст. 45, 78 БКУ та Наказом №787.
Відповідно до зазначених нормативно-правових актів, для повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, платник має подати до органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету, наступні документи:
- заяву про повернення коштів з бюджету;
- оригінал подання на повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (погоджене з відповідним місцевим фінансовим органом у разі повернення коштів з місцевих бюджетів);
- оригінал або копію документа на переказ або паперову копію електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.
Звертаємо увагу, що зазначений вище пакет документів подається платником до відповідного органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету. При цьому дати складання заяви та подання не повинні перевищувати 30 календарних днів.
Враховуючи зазначене, всі заяви, які надходять від платників до Держказначейства (центральний апарат) стосовно повернення з бюджету коштів, перенаправляються до відповідного територіального органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету, що призводить до затримки повернення коштів.
***
Читайте також: З 11 вересня податки будуть зараховуватися тільки за новими рахунками. Рахунки для сплати ЄСВ не змінюються