ДФС у Харківській області у зв’язку з запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 р. програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФСУ від 28.02.2018 р. №18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з 02.08.2018 р. вводиться єдиний зразок заяви, яка заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії, яку необхідно здійснити, а саме:
- видача ліцензії;
- внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію);
- переоформлення ліцензії та внесення змін РРО;
- видача дубліката ліцензії;
- анулювання ліцензії.
Крім того для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до ДФС у Харківській області необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) за кожною заявою окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення за кожним торгівельним об’єктом.
Рекомендації щодо заповнення заяв від податківців можна завантажити тут або ознайомитися з ними безпосередньо на сайті ДФС у Харківській області>>
Також податківці звернули увагу платників податку на необхідність стати на облік до ОДПІ та їх відділень за місцем розташування торгівельних об’єктів для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків з метою зарахування коштів сплачених за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету.