За роз'ясненням з підкатегорії 103.23 «ЗІР», якщо під час проведення рекламної акції здійснюється розповсюдження рекламного товару, а споживачами реклами є невизначене коло платників податку, то вартість такого товару не розглядається як дохід фізосіб – споживачів таких рекламних заходів та, відповідно, не є об’єктом оподаткування ПДФО.
Разом з тим, якщо в період проведення рекламної акції надаються подарунки, отримувачами яких є конкретні особи, то вартість таких подарунків є об’єктом оподаткування ПДФО з урахуванням обмежень, встановлених пп. 165.1.39 ПКУ.
***
Читайте також:
- З 1 січня 2019 року оподатковуватися ПДФО буде лише частина подарунку
- 1043,25 грн – сума неоподатковуваного ПДФО негрошового подарунку у 2019 році