
Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість регулюється п. 184.1 ПКУ. Процедура анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість відбувається у порядку, встановленому Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1130, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233, зі змінами та доповненнями.
Анулювання реєстрації за ініціативою платника ПДВ може бути здійснене на підставах, визначених у пп. «а» – «з» п. 184.1 ПКУ.
Для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ (додаток 3). Таку заяву платники ПДВ можуть подати технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Рішення про анулювання реєстрації за заявою платника ПДВ приймається контролюючим органом протягом 10 календарних днів.
У разі відсутності законних підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ або якщо особа відповідає критеріям, згідно з якими реєстрація платником ПДВ є обов'язковою, контролюючим органом протягом 10 календарних днів після надходження заяви платника ПДВ про анулювання реєстрації надається письмове пояснення (відмова в анулюванні реєстрації).
Якщо заява про анулювання реєстрації платника ПДВ подана до контролюючого органу в електронній формі, відмова в анулюванні реєстрації або пропозиція надати нову заяву про анулювання реєстрації викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла така заява.
Інформацію щодо реєстрації або анулювання реєстрації платників ПДВ можливо отримати на офіційному сайті Державної податкової служби України за адресою: www.tax.gov.ua в розділі «Інформація з реєстрів» – «Дані реєстру платників ПДВ», яка доступна до перегляду платнику податків після проходження ним електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь якого акредитовного центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua.