Відповідно до п. 15 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 р. №969, у разі постачання товарів/послуг, яке має безперервний або ритмічний характер, при постійних зв’язках із покупцем останньому може бути виписано зведену податкову накладну виходячи з визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на 5 днів, один раз на 10 днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової накладної обов’язково додається реєстр товарно-транспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.
Відповідно до пп. 16.2 п. 16 Положення про реєстрацію платників ПДВ, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010 р. №978, до початку дії нового Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ юридична особа, створена у результаті перетворення, використовує реквізити старого Свідоцтва припиненої юридичної особи.
Таким чином, з 28 жовтня юридична особа, створена у результаті перетворення (зміна організаційно-правової форми з ВАТ на ПАТ), при виписуванні податкових накладних, у тому числі зведених податкових накладних, та складанні податкових декларацій з ПДВ повинна використовувати реквізити нової організаційно-правової форми, тобто ПАТ.