• Посилання скопійовано

Якщо до кінця операційного дня немає квитанції про неприймання ПН, ПН вважається зареєстрованою

Чи вважатиметься зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна, якщо протягом операційного дня наше підприємство не отримало квитанцію про приймання або неприймання податкової накладної, а отримало квитанцію про неприймання лише протягом наступного операційного дня?

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) підтвердженням продавцю про приймання його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до ДПС України є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 ст. 201 та/або п. 192.1 ст. 192 ПКУ, то протягом операційного дня продавцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприймання їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Згідно з п. 9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі — Порядок №1246), причиною відмови у прийманні податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є:

1) наявність помилок;

2) відсутність у Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами.

Відповідно до п. 11 Порядку №1246 квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня продавцеві.

Якщо протягом операційного дня продавцеві не надіслано квитанцію, що підтверджує приймання (підтвердження реєстрації) або неприймання податкової накладної та/або розрахунку коригування, такі податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими.

Враховуючи викладене, якщо платник ПДВ ? продавець протягом операційного дня не отримував квитанцію про приймання або неприймання із зазначенням причин податкової накладної та/або розрахунку коригування, то у такому випадку, незалежно від того, що квитанція про неприймання податкової накладної та/або розрахунку коригування надійшла протягом наступного операційного дня, така податкова накладна та/або розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних.

 

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»