Підприємство надаслало податкову накладну для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Але вона не була зареєстрована, надійшла квитанція з таким змістом «Помилка — місцезнаходження юридичної особи продавця товарів/послуг у документі не відповідає інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців». Що це означає, та як виправити ситуацію?
Відповідно до вимог п. 11 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» №755 від 15.05.2003 р., «юридична особа зобов’язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу». Відсутність такого підтвердження тягне за собою зміну стану підприємства, що може бути підставою для розірвання
Договору про визнання електронних документів, а також є причиною неможливості реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі.
Таким чином, для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних потрібно підтвердити свої облікові дані та, за потреби, повторно укласти
Договір про визнання електронних документів з органом податкової служби, в якому підприємство перебуває на обліку.