Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.
Згідно з п. 4.1 Положення №1394 перереєстрація платника ПДВ проводиться та Свідоцтво підлягає заміні у разі виникнення змін у даних платника ПДВ, що стосуються, зокрема, найменування платника ПДВ (яке містить інформацію про організаційно-правову форму), і якщо зміни не пов’язані з припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених пп. 3.15.1 п. 3.15 цього Положення (коли датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної у результаті перетворення, є дата державної реєстрації платника ПДВ -- юридичної особи, припиненої у результаті перетворення).
Відповідно до п. 4.3 вищезазначеного Положення у період перереєстрації до початку дії нового Свідоцтва платник ПДВ використовує реквізити старого Свідоцтва.
Якщо зміни у даних платника ПДВ стосуються найменування юридичної особи і такі зміни не пов’язані з реорганізацією юридичної особи шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення або пов’язані з перетворенням юридичної особи у випадку, визначеному пп. 3.15.1 п. 3.15 Положення №1394, при використанні реквізитів старого Свідоцтва такий платник ПДВ зазначає одночасно нове та попереднє найменування.
Отже, у період перереєстрації платника ПДВ, пов’язаної зі зміною організаційно-правової форми та/або найменування, до дати початку дії нового Свідоцтва такий платник може скріплювати податкові накладні наявною печаткою (старого або нового зразка).