Мінфін вніс зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
Серед основних змін відзначимо наступні:
1. Особи, які включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви засобами електронного зв'язку в електронній формі.
Правила, порядок та строки розгляду податковими органами реєстраційних заяв, поданих в електронному вигляді, є такими самими, як і для реєстраційних заяв, поданих у паперовому вигляді.
2. Платники ПДВ, які до податкових органів подають податкові декларації та іншу звітність в електронній формі, можуть направити до Реєстру запит щодо підтвердження достовірності індивідуальних податкових номерів та номерів Свідоцтв своїх продавців або покупців, надавши їх список та вказавши щодо кожного контрагента - об'єкта запиту реквізити (індивідуальний податковий номер та номер Свідоцтва).
За результатами перевірки наявності записів у Реєстрі у файлі-відповіді по кожному об'єкту запиту надається одна із ознак про те, що в Реєстрі із зазначеною сукупністю реквізитів:
- наявний запис у переліку зареєстрованих платників ПДВ;
- наявний запис у переліку анульованих свідоцтв платників ПДВ;
- відсутній запис у переліках зареєстрованих платників ПДВ та анульованих свідоцтв платників ПДВ".
3. У разі зміни даних про платника ПДВ, які зазначаються у Свідоцтві, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах Свідоцтва та/або Реєстру, втрати або непридатності Свідоцтва для користування платник ПДВ подає реєстраційну заяву до податкового органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації та заміни Свідоцтва.
Податковий орган видає платнику ПДВ нове Свідоцтво замість попереднього з дотриманням правил та у строки, що визначені для реєстрації платників ПДВ".
Наказ набере чинності з дня офіційного опублікування.