Міндоходів повідомило: у разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із покупцем, покупцю може бути виписана зведена податкова накладна, виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на 5 днів, один раз на 10 днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця.
До зведеної податкової накладної обов'язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг.
Крім цього, в Узагальнюючій податковій консультації від 21.12.2012 р. №1177 вказано, що порядок складання зведених податкових накладних не поширюється на попередню оплату товарів/послуг (аванс), що підлягають постачанню.
При цьому з урахуванням застосування правила першої події для визначення податкових зобов'язань постачальника податкова накладна на суму попередньої оплати товарів/послуг (авансу) складається на дату такої оплати, тобто на дату отримання такого авансу (Лист Міндоходів від 19.09.2013 р. №11550/6/99-99-19-04-02-16).