Міндоходів затвердило Методичні рекомендації щодо комплексного відпрацювання платників ПДВ, які формують податковий кредит за податковими накладними, не зареєстрованими у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, платники податку щомісяця у терміни, передбачені для подання податкової звітності з ПДВ (календарний місяць), у тому числі для яких встановлено звітний податковий період - квартал, подають до територіального органу Міндоходів копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за такий період в електронному вигляді.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платники податку зобов'язані не пізніше 15 календарних днів зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні з сумою податку понад 10 тис. грн. та податкові накладні, виписані при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, незалежно від розміру ПДВ у такій ПН.
Щомісячно (на 3-й робочий день після граничного терміну подання звітності) Міндоходів направляється інформаційне повідомлення в електронній формі платникам ПДВ, з якими укладено договір про визнання електронних документів та якими не подано за звітний місяць РПН, або які мають встановлені Системою співставлення розбіжності між даними РПН та ЄРПН.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних у ЄРПН та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період (Наказ Міндоходів від 29.11.2013 р. №724).