Кабмін постановою від 22.02.2016 р. №68 затвердив Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Цей Порядок визначає механізм включення поданих заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ:
- платниками, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 ПКУ, до реєстру за формою згідно з додатком 1;
- платниками податку, які не відповідають таким критеріям, до реєстру за формою згідно з додатком 2 (далі — реєстр 2).
Також Порядком визначено механізм внесення до зазначених реєстрів інформації про стан розгляду кожної заяви та опублікування реєстрів.
Датою внесення заяви до реєстрів є дата подання:
- декларації за звітний (податковий) період у разі подання заяви у її складі;
- уточнюючого розрахунку у разі подання заяви у його складі;
- декларації з порушенням граничних строків подання декларації за звітний (податковий) період у разі подання заяви у її складі.
Реєстри складатимуться з двох частин та формуватимутьсяза кожною заявою, поданою у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (за умови його подання).
ДФС щодня опубліковуватиме реєстри на своєму офіційному веб-сайті.
Окрім того, Наказом встановлено, що:
- до реєстрів заяв включаються заяви, подані після 1 лютого 2016 року;
- заяви про повернення, суми податку за якими не повернуті до 1 лютого 2016 р., не включаються до таких реєстрів.
Новини на тему:
Кабмін схвалив порядок створення відкритих реєстрів по відшкодуванню ПДВ