• Посилання скопійовано

Як працюватиме Комісія, яка буде приймати рішення про реєстрацію податкових накладних

Оприлюднено проект Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації

Як працюватиме Комісія, яка буде приймати рішення про реєстрацію податкових накладних

3 квітня ДФСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про затвердження Порядку роботи Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації» (завантажити).

Як зазначено у проекті, наказ набере чинності з 1 квітня 2017 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності Комісії ДФСУ, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а також права та обов’язки її членів. 

Комісія ДФС складатиметься з Голови Комісії ДФС, заступника Голови Комісії ДФС, секретаря Комісії ДФС та не менше ніж семи членів.

 

Члени Комісії ДФС будуть мати право:

  •  ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд Комісії ДФС та брати участь у їх перевірці;
  • переглядати всю інформацію щодо платників ПДВ, наявну в ДФСУ;
  • подавати пропозиції, висловлювати позиції в межах компетенції з питань, що розглядаються;
  • висловлювати окрему позицію, оформлену в письмовому вигляді;
  • вносити пропозиції до порядку денного засідання Комісії ДФС.

 

Комісією ДФС розглядатимуться письмові пояснення та/або копії документів, подані платником ПДВ до контролюючого органу відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ.

Комісія ДФС може перевірити подані платником податку копії документів на їх достовірність та законність шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в т.ч. електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації, тощо).

Підстави для прийняття рішення Комісією затверджені окремою постановою КМУ. Про це тут>>

 

Рішення Комісії ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову в ній підписується, реєструється та надсилається платнику ПДВ протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до пп. 201.16.2 ПКУ. Комісія у день прийняття рішення вносить відповідний запис до ЄРПН про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації.

 

Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

  • Державна фіскальна служба України: 04655, МПС, м. Київ - 53, Львівська площа, 8., e-mail: monitoringcentr@sfs.gov.ua.
  • Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail:  inform@minfin.gov.ua.
  • Державна регуляторна служба України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11, e-mail:  inform@dkrp.gov.ua.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»